Da er NM-helgen over, og Sørsia U16 endte til slutt på en sterk 8.plass i landet 🇳🇴👏🏼
Vi møtte mange tøffe og gode lag gjennom helgen, og guttene kjempet hardt i hver eneste kamp 💪 Det ble både oppturer, læring og masse erfaring som vi tar med oss videre. Vi er utrolig stolte over innsatsen, samholdet og måten laget representerte klubben på gjennom hele mesterskapet🖤❤️
Ekstra gratulasjoner til Gimle Basket som til slutt tok 1. plassen i årets U16 NM 🏆👏
Og en stor takk til arrangør Asker Aliens for et flott gjennomført arrangement og en fin NM-helg 🏀👏
Tusen takk til alle foreldre, supportere, trenere og frivillige som har støttet oss gjennom helgen – det betyr enormt mye! 🙌
Heia Sørsia!



