Da er U16 NM over…

Da er NM-helgen over, og Sørsia U16 endte til slutt på en sterk 8.plass i landet 🇳🇴👏🏼


Vi møtte mange tøffe og gode lag gjennom helgen, og guttene kjempet hardt i hver eneste kamp 💪 Det ble både oppturer, læring og masse erfaring som vi tar med oss videre. Vi er utrolig stolte over innsatsen, samholdet og måten laget representerte klubben på gjennom hele mesterskapet🖤❤️


Ekstra gratulasjoner til Gimle Basket som til slutt tok 1. plassen i årets U16 NM 🏆👏


Og en stor takk til arrangør Asker Aliens for et flott gjennomført arrangement og en fin NM-helg 🏀👏


Tusen takk til alle foreldre, supportere, trenere og frivillige som har støttet oss gjennom helgen – det betyr enormt mye! 🙌


Heia Sørsia!

Skribent: Pål Leraand

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *